11 декември 2010 г.

NOT FOR SALE!







There are people, me included, who need blood transfusions every 20-25 days of their life. This is a sort of campaign that I’m trying to start and it’s aim is to raise attention to this problem! Please help me if you can and with what you can! Thank YOU!





Има хора, в това число и аз самият, които се нуждаят от кръвопреливания на всеки 20-25 дни от живота си. Това е нещо като кампания, която се опитвам да започна, с цел да повиша интереса и да засиля вниманието на хората към този приблем. Моля Ви да ми помогнете, ако и с каквото можете! Благодаря ВИ!

1 коментар:

  1. Имах ... имах , шибаното минало време, приятелка , нуждаеща се от кръвопреливане... и до голяма степен разбирам... Лично на мен ми позволиха да дарявам кръв един единствен път , сега все казват, че не ставам за донор
    А ми се иска да можех. Иска ми се и повече хора да го правят...

    ОтговорИзтриване